ورزش

رونمایی رسمی از سپاهان مدل جدید/ پیش به سوی حضور میان نخبگان

رونمایی رسمی از سپاهان مدل جدید/ پیش به سوی حضور میان نخبگان

به گزارش خبرورزشی، فصل جدید رقابت باشگاهی در فوتبال ایران با یک دیدار بین المللی آغاز می‌شود؛ جایی که از ساعت ۱۹:۴۵ سه شنبه شانزدهم مردادماه، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان شباب الاهلی امارات خواهد بود. رونمایی از ترکیب جدید زردپوشان قطعا برای هواداران این تیم جذاب است و حضور ملی پوش سرشناس ایرانی در ترکیب رقیب یعنی سردار آزمون هم به حساسیت‌های این بازی می‌افزاید. سردار قبل از ترک ایران و حضور در روسیه، بازیکن جوانان سپاهان محسوب می‌شد و حتی با تیم بزرگسالان هم تمرین کرده بود و حالا در اولین بازگشت به فوتبال ایران، باید مقابل تیم دوران نوجوانی بایستد.

تقابل ژوزه مورایس و پائولو سوسا هم جالب خواهد بود؛ این دو مربی پرتغالی زمانی در دو نقش متفاوت عضو باشگاه بنفیکا بودند و به گفته سرمربی سپاهان رابطه بسیار صمیمانه‌ای هم از همان زمان برقرار کردند. آن موقع مورایس مربی جوانان باشگاه بود و سوسا بازیکن تیم اصلی. حالا این دو رفیق برای رسیدن به مرحله بعدی پلی آف لیگ نخبگان و تقابل با الغرافه در قطر، پیکار می‌کنند.

کیم جونگ هیوک هم درحالی قضاوت بازی فرداشب را به عهده خواهد داشت که چند ماه قبل برای داوری بازی ایران و ازبکستان در چارچوب مقدماتی جام جهانی به تهران سفر کرده بود و حالا حضور در یک شهر دیگر از کشورمان را هم تجربه می‌کند. ضمن اینکه این داور کره‌ای، قضاوت دیدار ایران و سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت‌های اخیر را هم به عهده داشت؛ همان دیداری که مهدی طارمی را اخراج کرد و باید امیدوار باشیم همانطور که پایان آن مسابقه منتج به لبخند ایرانی‌ها شد، نتیجه این بازی هم طوری تمام شود که شانس بیشتر شدن نماینده‌های فوتبال ایران در لیگ نخبگان بالاتر برود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا